onsdag 10 augusti 2011

träffa kompisar i Göteborg

  • Hej alla!!
  •      Jag hoppas  att ni hade ett bra sommarlov.
  •  I dag den 8/8 åkte jag till Göteborg för att träffa mina kompisar. När jag hörde om mina kompisars roliga resa i Malmö, ville jag också vara med dem så jag packade mina resaväskor och köpte en biljett.
  •     Jag åkte med tåg till Göteborg.  Det tar 3 timmar. Jag kände mig lite trött eftersom jag var ensam. Jag var framme i Göteborg på eftermiddagen. 
  •        Jag träffade mina kompisar på Göteborgs centralstaton. Vi bestämde oss för att åka till "Best western Tidbloms hotel".Det ligger ungafär 6 min med tvärbana från centralstatonen . Hotellet är jättefint och det ligger inrymt i en 1800-tals byggnad . Vi bokade rum för oss alla och lämnade våra saker på rummet. Sedan gick vi till hotellets restaurang för att vi var hungriga .Vi åt  god mat och pratade om vad vi ska göra nästa dag och om deras besök i Malmö. Vi skrattade och hade en bra tid men vi var trötta så vi gick till rummet. Nu är det tid att sova. God natt!! Vi ses imorgon.
/Tsion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar