tisdag 9 augusti 2011

Göteborg 9/8

Hej mina kompisar!
Jag är jätteglad därför jag har trevliga dagar med mina kompisar! Vi är i Göteborg och vi har många alternativ.
Idag vaknade jag och drika mitt kaffe. Det var varmt. Vad kul!


Jag duschade och träffade Nnamdi, Judith och Tsion. Nu är fyra kompisar! Nnamdi var inte så bra. Kanse han var lite trött. Han sade till mig att han ville stanna på hotellet, men jag svarade: "Det går inte!"
Nnamdi sade: "ok!"  och vi promenerade lite.
I Göteborg finns en sightseeingbuss som kan man tå från Kungsparken gatan. Så vi bestämde oss att åka med sightseeingbussen som var en cabrioletbuss.

Vi upplevde många vackra platser. Några av de platser är:
Slottsskogen


Järntorget


Linnegatan


Masthuggskyrkan


Feskekörka


Vi åkte för 50 min. och pris var 145 kr/st.
Efter det åt vi lunch och fikade för mycket.


Klockan 16.00 gick till hotellet och vilade lite. Jag lyssnade på radio.                                                                                           Klockan 18.00    bestämde vi att stanna på hotellet. Vi träffades på lobby, vi bestälde olika drycker,


och spelade monopol !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






Jag vann!


Klockan 22.00 sov vi! Det var en jättefin dag! vi ses! Tack för idag!

/Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar