söndag 12 december 2010

Sabines & Jias resdagbok

Lördag 11 December 2010
Jag hade så ont i fötterna och jag ville sova för att fötterna skulle få vila lite. Nu är det vinter, inte bästa tiden för att resa hit. För att det bästa med London är naturligtvis promenader i staden. Vi kunde exempelvis inte promenera långsamt genom Green Park och få se och klappa ekorrar.
 Vi bestämde oss för att ta det lite lugnt under dagen, men senare skulle vi gå och uppleva lite   av Londons nattliv.
På kvällen tog vi tunnelbanan till en station som heter Old Street. Där fanns en klubb som heter 333 club. Jag har sett på nätet att den här puben är ganska populär, man kan känna att atmosfären på 333 är mycket avslappnad och behaglig. Sabine beställde en öl till sig själv och ett glas juice till mig. Musiken var ganska bra. Där fanns olika sektioner med barer och dansgolv. Jag bara satte mig i en stor skinnsoffa medan Sabine dansade lite till härlig musik.
Det var en spännande upplevelse för mig för att jag har aldrig varit på någon pub. Det verkade också som om Sabine hade en bra tid där. Några killar ville prata med henne eller bjuda henne på en drink . Haha! Hon är en charmig kvinna, men hon var avvisande för att hon har ju en man. Efter två timmer så åkte vi tillbaka till hotellet.
Good night.
Sabine & Jia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar