söndag 12 december 2010

Julkul! Nnamdi och alla andra i grupp 1, 2 & SAS

Hej!

Ni är välkomna hem till mig på fredag den 17/12. Vi ska baka lussebullar och pepparkakor. Vi träffas utanför biblioteket på Nacka Forum kl. 10.00. Därifrån promenerar vi ca 10 minuter. Ta med din bästa kavel och ditt finaste förkläde.

OSA senast 16/12 om du kommer: philippa.borjesson@lernia.se

Hoppas ni får en fin Luciadag! Jag är ledig idag eftersom jag ska titta när mina barn är tomtar och Lucia. Vi ses på tisdag!

/Philippa

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Det Meklit jag kommer på fredag.


    Tack.

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Bet shion ja kommer på fredag.

    Tack

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Vad roligt att ni kommer! Då behöver jag inte baka ensam!

    /Philippa

    SvaraRadera
  4. Jag skulle gärna velat komma, men jag maste tyvärr jobba. Tack för inbjudan, jätte snällt!
    Jag önskar er en trevlig bakdag och god jul.

    Sabine

    SvaraRadera