tisdag 30 november 2010

Julavslutning för kvällsgruppen!

Terminens sista lektion är den 15 december. Då är ni välkomna hem till mig. Jag tänkte att vi ska baka lussebullar och pepparkakor tillsammans! Vi träffas utanför biblioteket på Forum 17.45. Därifrån promenerar vi hem till mig. Det tar ca 10 minuter.

OSA via mejl: philippa.borjesson@lernia.se senast den 13/12.

Glöm inte att ta med en kavel och kanske ditt finaste förkläde!

Visste ni att man blir snäll av pepparkakor? Vi ses!

/Philippa

3 kommentarer:

  1. Och oss som är i dagsgruppen?? vad har vi gjort?? den här är en diskriminering (skoja) Var snäll Phillipa.... snälla

    Du vet vem

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Men, var tog morotskakan vägen? Jag gillar också morotskaka! Gärna med varmchoklad med vispgrädde! Kanske avsändaren kan baka en sådan till Nobelfesten?! Snälla! Jag återkommer om inbjudan till mina fantasiska daggruppsdeltagare!

    /Philippa

    SvaraRadera