lördag 14 april 2012

Stockhom-Aten-Budapest

Lördag 15.4.12                    Klockan  8:00
Godmorgon! Godmorgon! Godmorgon!

Tur att jag vaknade tidigt.
 Idag är jag utvilad och ska inte ringa mina kompisar att höra om de är klara!


..............men min telefon ringer...........
Det är Shophie.....
S.- Godmorgon! Godmorgon! Är allting klart?
A.- Skojar du med mig....................?


 

Stockholm............ klockan  00:00...............

 Kära dagbok vi är i Stockholm igen. Hoppas vi får chansen alla 3 kompisar att träffar i en liknade resa.
Shophie, Reka tack så mycket för sällskapet. Ni är två underbara kompisar.
Ses snart..............Kram............

                                                                                                   The end.

2 kommentarer:

  1. Vad fint med en början och ett slut som ramar in er bloggdagbok. Mycket bra jobbat, jag ser mycket fram emot er redovisning! Ni har skrivit så bra så ni lurade mina sfi-elever. De trodde att ni reste på riktigt...eller gjorde ni det?

    /Philippa

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket Philippa! Det är jättetrevligt att höra fina ord från dig!!!!!!!!

    Anna

    SvaraRadera