lördag 14 april 2012

Stockhom-Aten-Budapest

 Lördag 14.4.12                             Klockan 08:00
Idag är det sista semesterdagen. Om ni har läst vår texter hade vi jätte många aktiviteter.
Dagarna jag tillbringande med mina kompisar var fantastiska. Vi hade många erfarenheter. Vi lärde känna två olika kulturer. Allt gick jättebra! Vår schema var mycket bra.
 Idag har jag en överraskning för mina kompisar. Jag ska berätta för er i kväll!






..................klockan  21:00...............
Mina kompisar tyckte jättemycket min överraskning. 
Tidigt på morgonen gick jag till affären och köpte mat och drick.
Vädret var perfekt så vi gick till en gård där man kan ha pick nick. Jag hade sätt gården några dagar tidigare. Vi hade en trevlig och obekymrad dag. Vi pratade om dagarna vi tillbringade tillsammans och om vad vi hade lärt oss om de två länderna. Vi pratade om vad vi gillade.
Efter några timmar gick vi tillbaka till hotellet. Klockan är 21:10 och jag måste villa! Imorgon åker vi tillbaka till Stockholm. 
Vi hörs......... God natt!!!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Vilken härlig överrasking! Jag förstår att ni hade mycket att prata om!

    /Philippa

    SvaraRadera