söndag 9 januari 2011

Ett foto i timmen!

Hej!

Jag hoppas att ni har haft en skön julledighet. Nu börjar skolan igen! Kul! Här kommer årets första uppgift (om man inte räknar utmaningen som bara Nnamdi och Anna har vågat svara på!).

Under vecka 2 ska ni ta ett foto i timmen under en dag, från att ni vaknar till att ni somnar. Senast fredag den 14/1 ska ni publicera ert inlägg med kort och text. Etiketter: ditt namn. Här har ni ett exempel: http://petitfashion.se/2010/11/01/1-foto-i-timmen/

Jag undrar vilken dag jag ska välja?

/Philippa

2 kommentarer:

  1. Vilken läxa käre lärare !!!
    vi måste ta en bild varje timme.... grrrrrrrhhhhh. Nu blir vi journalist. :( ..

    mvh
    du vet..

    SvaraRadera
  2. Ja,du blir både journalist och fotograf. Jag ser fram emot att titta på dina bilder och läsa dina texter! Jag tror att jag väljer tisdag...

    /Philippa

    SvaraRadera