torsdag 25 november 2010

Hej!

I det här inlägget ska jag tala lite om Stockholm, speciellt om Gamla Stan.
Gamla Stan är en del av staden som har en vacker arkitektur. Byggnaderna berättar om  historien. Vackra byggnader och vackra platser som ska dokumenteras i ett vackert fotografi. På sommaren har vackra sevärdheter såsom slottet, torg och deras vackra blommor dussintals båtar med turister, är  barerna fulla med glada och mycket vänliga människor som ler och pratar med sina vänner ...
På vintern är det mycket kallt, men det har också sin charm. :-)
Personligen älskar jag granen på  Slussen, nära Gamla Stan. Den kan ses på långt håll eftersom den är
 hög.

På  natten den 24 december, är allting upplyst, vit. Alla väntar att jultomtent kommer fram :)
denna punkt tror jag många blir barn igen.


Här i Sverige är det , har allt sin charm. Här har vi alla årstider.
Jag älskar det!




3 kommentarer:

  1. Vad bra...men jag ser att påsten saknas någonting faktisk...några bilder till ex :P
    Nnamdi

    SvaraRadera
  2. Kanon :) det var vad jag menar, vilka fina bilder :D

    SvaraRadera
  3. Hej Kalina!
    Jag håller med Nnamdi om att det är vackra bilder. Men jag undrar om det här är din Nobeluppsats?
    /Philippa

    SvaraRadera