måndag 22 november 2010

Förlåt...

Förlåt för idag, Nnamdi, jag känner mig jätte dåligt!  
Jag vet att jag borde ta det lung allt detta teater sak, men det är så viktigt för mig. Jag ser fram emot att göra det bästa vi kan, därföre jag vill bevisa för andra och för oss själva att vi kan mer. Även vi är invandrare det betyder inte att det räcker för oss att veta hur man köper bröd i butiken (det är naturligtvis viktigt också). Men jag tror att vi vill mycket mer och vi kan mer. Vi kan agera den pjäs så bra som proffs! Så, är du med mig? Är ni med mig?

2 kommentarer:

  1. Jag tänker alltid positivt och vill gärna jobba med dig och de andra.Pjäsen kommer att vara bra.
    Tack för din meddelande du är en trevlig flicka.
    vi ses
    Mvh
    Nnamdi

    SvaraRadera
  2. Ja, Juste du är en fantastisk kvinna!

    /Philippa

    SvaraRadera