söndag 14 augusti 2011

11/08-2011

klockan är åtta på morgonen när vi vaknade idag, då åt vi frukost. Jag mår bra när jag är med mina kompisar.
Sedan Anna berättade för oss att hon ville åka till en kyrka i närheten. Jag, Nnamdi, Tsion och Anna kom överens att gå till kyrkan.


Kyrkan heter Oscar Fredriks kyrka. Den var väldigt vacker. Kyrkan var väldig intressant. Vi kom tillbaka till hotellet ungefär klockan 14:00, då vilade vi cirka ett timme, Sedan så bestämde vi att åka till en restaurang för att äta eftersom att vi var hungriga.


Restaurangen heter Restaurang Göteborg, och det samlas mest folk som gillar sjön där. Maten var VÄLDIGT god. Det här är vad jag åt. Sedan promenerade vi i staden.

Det här ligger nära Alingsås kommun.
Klockan var 22:00 då vi hade kommit tillbaka till hotellet eftersom att vi var jätte trötta
Hejdå vi ses imorgon!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar