torsdag 3 mars 2011

Vecka 10

Hej mina vänner!

Nästa vecka har jag semester! Jag är i Hassela med min familj. Vi har sportlov!
Eftersom vi inte kommer att träffas vill jag att ni skriver ett inlägg till mig varje dag, måndag - fredag. Det blir fem inlägg! Ni ska berätta vad ni har gjort i skolan, vad ni har gjort på fritiden. Glöm inte att använda bilder. Jag älskar fotografier. Om ni publicerar inlägg med fotografier ska jag också göra det!

Gör så här: på måndag 7/3 skriver ni vad ni gjorde den 6/3 osv.

Jag hoppas att ni får en fin vecka! Glöm inte att det är fettisdagen på tisdag den 8/3. Då måste man äta semlor!

/Philippa

2 kommentarer:

  1. Ha en trevlig semester med din familj. Jag förstår hur viktigt att vara med familjen och göra saker tillsammans. Hmmm Jag saknar min familj!

    Chonnakan

    SvaraRadera
  2. Stackars dig Chonnakan! Jag förstår att du saknar din familj. Jag hoppas att ni träffas snart igen.

    Ta hand om dig!

    /Philippa

    SvaraRadera