måndag 21 mars 2011

TORSDAG 17 MARS I LONDON

Jag vaknade kl 03:30. Jag giorde mig i ordning snabbt. Jag gick ut kl 03:55 Fisksätra centrums parkering.
Dalal sprang också till parkeringen. Vi träffages på parkeringen. Taxin kom efter två minuter. Monika        och Chunakan var i Taxin och vi var på Arlanda kl 04:45.Vi var klara med allt kl 06:00. Vi väntade en timme.
Vi flög i kl 07:00 nästan två timmar. Sedan gick vi  och växlade pengar. Sendan hyrde vi en Mecedes c180.
Chunakan körde till hotellet. Det heter Buckingham.Vi var där kl 10:30. Vi vilade en halv timme och sedan
gick vi till en Italiensk restaurang och åt lunch. Den heter Signor Sassi restaurang.See full size image

 Sedan åkte vi till Westminster Palace kl 12:30 och tittade på Big ben också. Det var jätte fint.
 Sedan åkte vi till London eyes kl 14:30. I 45 minuter gick vi runt, det var jätte intressant.

Sedan åkte vi till Tower of Londonkl 14:00. Vi gick runt där.      
Det var jätte fint men vi var jätte jätte trötta och hungriga också. VI orkade inte promenera mer. Till sist åkte vi på en båttur på Themsen river. Från kl 18:00 till kl 19:00. Sedan åt vi middag på The Ivy restaurang          kl 20:00.Det var jätte roligt.
 Jag vill resa igen till London

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar