fredag 11 februari 2011

Kärlekspar

I Grekland fanns det ett par som var skådespelarna.Deras namn var Aliki Vougiouklaki och Dimitris Papamichail.De träffades när spelade in en film.De skulle spela in en scen där de kysser varandra och efter det blev par.De älskade varandra mycket både i filmerna och i verligheten.
Ofta bråkade de med varandra men bortsett från det fick de en som.Efter många år skilde dem sig men alla viste att de två var altid förälskade varanda!
                                                   TITTA!!!!


3 kommentarer:

  1. Hej Anna,

    Hur mår du i snökaoset? Vilket vackert par!

    /Philippa

    SvaraRadera
  2. Hej Philippa!
    jag gick till gymet med min man!Det var rolight!!!!!!Jag ramlade 2 gånger i snön!ha!ha!ha!!!och du?

    SvaraRadera
  3. Jag har stannat inne idag! Nu har mina pojkar åkt på innebandy och jag lagar lasagne! Det är härligt med fredagsmiddag!

    Ha en fin kväll!

    /Philippa

    SvaraRadera