fredag 21 januari 2011

Min dag.

Jag hade en lång och betonade dag igår. Jag vaknade som vanlig kl 7, borstade tänderna och duschade. Jag brukar äta müsli för frukost, när dagens prognos är att dela ut mina CVs. Ja, jag är nästan arbetslös och är aktiv med min arbetssökning. Jag lämnade mitt CV hos flera företåg så som Bringcitymail och några flyttfirmor som jag hittade på nättet. Det var jobbigt och ibland träffar man otrevliga människor, när man söker jobb. Jag har haft mycket erfarenhet med det och så jag bara le när någon är otrevlig mot mig. Som fransmännen säger " c'est la vie !". Jag åt lunch i McDonalds (inte bra) på vägen hem och sen gick jag ut till fotbollsträning på kvällen. Jag slutade kl 20 och åt middag hemma. Jag duschade och borstade tänderna . Senare la jag mig på sägen nästan död, och sov som ett barn :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar