söndag 16 januari 2011

5 dagars texter


Hej!
Nu har vi jobbat en vecka och nu börjar vi komma igång! Bra!
Den här veckan har jag semester måndag - onsdag. Jag ska vara på Stockholms universitet och vara elev! Det ska bli roligt men jag kommer såklart att sakna er! Ni får vikarie och Karin kommer också att ta hand om er. Jag har planerat vad ni ska göra så ni kan INTE ta semester!
Vecka 3 ska vi lära känna varandra bättre! På måndag börjar vi skriva! Glöm inte att det är roligare att läsa en text med bilder. Publicera ditt inlägg senast 24.00 måndag – fredag, etiketter: ditt namn.
Dag 1 – Min första kärlek
Dag 2 – Min dag
Dag 3 – Det här åt jag idag
Dag 4 – Mina föräldrar
Dag 5 – Vad är kärlek?
För att få inspiration kan du titta här:
Mycket nöje!
/Philippa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar