onsdag 16 maj 2012

Från skolplikt till allergi

Idag har vi arbetat med Nyhetssidan. Vi läste många korta artiklar. De handlade om val i Serbien, Grekland, Ryssland och Frankrike. De handlade också om att det är mycket pollen i luften.

Många elever var förkylda eller allergiska. De var här ändå.

Vi saknar dig, Bella, och ditt glada humör.
Wan, vi saknar dig också. Sluta jobba nu och kom hit.
I morgon är vi lediga, men på fredag är det skola.

Läxa till måndag är att skriva en säljannons.

Hälsningar
/Stefan och hans duktiga elever

2 kommentarer:

  1. Hej! Jag hoppas att Edyta har kryat på sig? Vad gör Bella? Idag har min skola haft matfest! Eleverna dansade jätte mycket!!! Trevlig helg! /Philippa

    SvaraRadera
  2. Hej jag saknar er också.Idag har jag haft en galen dag.Tidigt på morgonen hade jag tid hos tandläkaren med barnet.Sedan lämnade jag honom i skolan.Sen gick till jobbet,eftersom idag var en kort arbetsdag. Allt är bra med mig och humöret är på topp.

    Just nu den stora prinssesan Bella
    Hälsningar och ses när vi ses :)

    SvaraRadera