tisdag 20 mars 2012

Sagan om mig

Det var en gång en vacker tjej. Det var min mamma. Hon träffade sin kärlek, en kille. Det var min pappa. Sen gifte de sig. Efter några månader föddes jag, den lilla prinsessan som hette Bella. Jag var vacker och duktig när jag var liten. Men tiden gick snabbt. Den lilla prinsessan blev stor. Sen träffade prinsessan sin prins.Det var kärlek vid första ögonkastet. Sen fick de två underbara poikar,som spred gladje åt båda. Den lilla prinsessan har nu blivit stor.Men hon är förtfarande lika vacker och smart som förut. Nu så lever de tillsammans lyckliga och glada. Snipp Snapp  Snut så var sagan slut!                                                                         

1 kommentar:

  1. Tack för att vi fick låna din saga till diktamen!

    /Philippa

    SvaraRadera