tisdag 5 april 2011

INBJUDAN TILL ALLA !!!

Den 14/04 har vi påskfest. Vi ska ha knytis. Det betyder att alla måste ta med sig något att äta och dricka! Vi ska träffas i skolan  klockan 10:00. OSA senast 8/4 och berätta vad ni ska ta med er. Vi planerar en överraskning! Svara med en kommentar på det här inlägget.
                                                                                                 MvH
                                                                                                Grupp 2
                              

13 kommentarer:

  1. Jag kommer på festen! Jag ska laga svenska köttbullar! Vi ses!

    /Philippa

    SvaraRadera
  2. Jag kommer också på festen med Kassi!!Vi ska göra "tzatziki"!!!Vi ses!!!


    Anna

    SvaraRadera
  3. Jag kommer på påskfesten med rysk salad.


    Irina

    SvaraRadera
  4. Jag kommer till skolan på torsdag.Jag ska göra köttbullar från Thailand ! vi ses!

    Siripa

    SvaraRadera
  5. aaron och makedonka och lulu kommer på festen 14 april .

    SvaraRadera
  6. Jag aaron bakar bröd på festen. bravooooooooo !

    SvaraRadera
  7. Hej! Jag är Richard, jag kommer på festen 14 april och ska baka sockerkaka. Jag hoppas att vi får riktigt roligt!

    SvaraRadera
  8. HEJ.Jag vet inte om jag kan komma eller nej.Jag lagar en pastarätt.
    Dalal

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Jag kommer till skolan på tosdag. Jag ska köpa läsk.
    Mohamed

    SvaraRadera
  10. Oj oj oj Philippa! du fresta mig med köttbullar? Hemlagad?! också jag har chansen att prova Thailandsk köttbullar.. Då vill jag hämta bara potatismoss! Vet ni att de smakar bättre tillsammans? :D
    Jag saknar er jätte mycket och hej till del lilla bakalopoulou. :)

    /gissa vem!

    SvaraRadera
  11. Jag kan inte komma, jag måste hämta min syster på Skavsta :(

    Zaneta

    SvaraRadera
  12. Jag kommer på festen på torsdag men nu vet jag inte vad jag ska göra....så jag kommer att låta det vara en överraskning!!!!!! ^-^ Vi ses..

    Chonnakan

    SvaraRadera