onsdag 9 mars 2011

Vad har hänt med grupp 2?

Jag ser fortfarande bara inlägg från Anna och Chonnakan! Vad har hänt? Har ni andra också tagit sportlov?
Idag har solen inte skinit så mycket. Joakim, min man och pojkarna har åkt skidor med våra vänner. Idag ville inte Flora åka skidor. Hon har åkt pulka och lekt i snön istället. Jag fick jättegod lunch: grillade tunnbrödsmörgåsar och nu känner jag lukten av koreansk mat. Det blir mycket god mat när man har semester! Vad har ni ätit för gott idag?

Vi hörs imorgon igen! Eller hur grupp 2!

Caspar, Alexander, Flora och Benjamin i soffan efter en dag i snön!

2 kommentarer:

  1. Dina barn är ganska. Jag tror att de ser ut som dig. Jag vill ha en också, men kanske det är svårt nu.
    När du talade om koreansk mat, jag vet bara en, kallar det "Kimchi" Jag gillar det mycket. Men det är konstigt !!!!, i Thailand, har vi kimchi i japansk restaurang .. = ="

    Ha en trevlig tid med din familj Philippa. Vi ser på måndag.
    Chonnakan

    SvaraRadera
  2. Kimchi är en favorit men jag tycker bäst om inlagd rättika! Det är så gott! /Philippa

    SvaraRadera