måndag 3 januari 2011

10 FAVORITER
Färg:
Blå
Mat: Jag gillar potatis mos med köttbular...en stor del av morotskaka går bra ocksa
Band: Jag lyssnar ibland på musik..... Cold play ROCKS !!
Film: Spiderman 1,2 och 3. ok! Jag är en poike i en mans kropp
Bok: AHA.. Jag Läsar nu "THE BAD GIRL" av Mario Vargas Llosa och det rekomenderar jag varmt till alla.
Sport: Fotboll, ski, basketbol, ping pong.
Årstid: mörkt betyde: Jag är sommarens man
Veckodag: Söndag ...
Glassmak: choklad och vanilj.... hmmmmm   
Tid på dygnet: pa kvallen nar jag läser och sova och gora andra lugna saker.. :)

Nnamdi

2 kommentarer:

  1. Du vågade! Fantastiskt! Jag är också mycket förtjust i köttbullar med potatismos (eller tvärtom, potatismos är godast)men det ska vara gräddsås och lingonsylt till... Efter det tycker jag att Sabines morotskaka passar alldeles utmärkt!

    /Philippa

    SvaraRadera
  2. Javisst.... du har läst mina tänkar :) kanske i framtiden ska vi erbjuder till oss. Då vill du veta att min potatismos är världens bäst. och prova Sabines morotskaka igen.

    Nnamdi

    SvaraRadera